ik kreeg echt het gevoel dat ik werd aangepakt over het feit dat mijn dochtertje nu al vrij veel bijvoeding eet. Ik ben niet fier daarop, bij ons is de regel Tiegan bepaalt hoeveel ze eet. Ze drinkt na het eten (na patatjes 's middags en na fruit in de namiddag) nog zo'n 150cc bv (in creche) en thuis life bv.
Ik had gewoon het gevoel dat mijn kind maar 1/4de stukje fruit mocht eten nu op haar 7,5 maanden en maar een paar stukjes patat en groentjes. Pfffff, ik word daar een beetje moedeloos van hoor!
Elk kind is toch anders?! Ik was ook verbaasd toen ze een paar weken geleden op de creche voor de eerste keer zeiden dat ze een volledige perzik had opgegeten. Ik heb het niet zo met mensen die te fanatiek omgaan met bepaalde theorieën en denken dat ZIJ de wijsheid in pacht hebben.
Sorry, maar ik moest het even kwijt, heb me aan die comment mateloos gestoord!
En sommige dingen eet ze helemaal op en andere dingen helemaal niet dus het is echt wel afhankelijk van of ze zin heeft om te eten en van het eten zelf.
Vinden jullie mijn mening hierin verkeerd? Zie ik het zelf verkeerd? Ben ik nu toch fout bezig?
Soms word ik er ook zo onzeker van!?!