"Last visit"

In dit forum onderdeel vind je gebruiksaanwijzingen, mededelingen van het beheer en kun je vragen stellen over de werking van het forum en je account

"Last visit"

Postby bvdveen on Thu Sep 10, 2009 12:12 pm

Steeds als ik op het forum kom kijk ik welke berichten zijn toegevoegd na mijn laatste bezoek.
Als je op de homepage van het forum komt zie je rechts in het scherm (boven de subforums) staan wanneer je "Last visit" was.
Probleem nu is echter dat dat de hele tijd blijft staan op "Wed Sep 09, 2009 3:40 pm" terwijl ik daarna -ook vandaag- al meerdere keren opnieuw een boezke heb gebracht aan het forum.
Het lastige is dat de lijst met nieuwe berichten dus steeds langer wordt omdat die "Last visit" niet wijzigt.

Ben ik de enige die dat heeft? Of kan dit gefixt worden?
Bedankt alvast,
Sander.
bvdveen

Re: "Last visit"

Postby bvdveen on Thu Sep 10, 2009 2:30 pm

Het lijkt er nu op dat 'ie de datum en tijd geeft van het laatste bericht dat je zelf hebt geschreven, want nu staat de "Last visit" op Thu Sep 10, 2009 12:12 pm. Precies gelijk aan mijn laatste berichtje terwijl ik alweer een keer daarna op het forum ben geweest.

Sander.
bvdveen

Re: "Last visit"

Postby Gonneke van Veldhuizen on Thu Sep 10, 2009 3:38 pm

Ik heb geen flauw idee. Het heeft te maken met de recente wijzigingen en ik ben er nog niet achter hoe ik hiermee moet werken, sorry.
Groet,

Gonneke, lactatiekundige
Image
Gonneke van Veldhuizen
lactatiekundige

Return to Welkom