nieuw forum

In dit forum onderdeel vind je gebruiksaanwijzingen, mededelingen van het beheer en kun je vragen stellen over de werking van het forum en je account

nieuw forum

Postby HH on Sun Jul 27, 2008 8:55 pm

Dag iedereen,

net terug van vakantie zie ik tot mijn "schrik" dat het vertrouwde bijvoedingsforum is veranderd! Het voelt nog vreemd aan, deze nieuwe opzet, maar dat zal vast een kwestie van wennen zijn.
Wel zie ik dat er de laatste dagen nauwelijk gepost is, dit is een schril contrast met de grote activiteit op het vorige forum - of ligt het aan de vakantie, of kan ik niet alle berichten zien?!
Op het eerste gezicht oogde het oude forum gemoedelijker, lekker chaotisch alle onderwerpen door elkaar heen...
Maar nogmaals, dat is vast een kwestie van wennen, ik heb de indruk dat jullie lang over de inrichting van het nieuwe forum hebben nagedacht, dus het zal vast beter zijn :-)

Waar ik wel van geschrokken ben is de reclamezooi waar ik bij registreren doorheen moest gaan (steeds "nee" vinken bij allerlei onzin). Dit was voor mij bijna reden om mijn inschrijving subiet in te trekken, en misschien doe ik dat alsnog.
Ik weet niet of dat bij het oude forum ook zo was, want daar was ik niet geregistreerd.

groet,

HH, moeder van NN

p.s. ik krijg bericht dat mijn oude gebruikersnaam "Hennah" al in gebruik is ?!
op het oude forum was er maar één, en dat was ik!
HH

sorry

Postby HH on Sun Jul 27, 2008 9:22 pm

ik snap nu waarom ik mijn gebruikersnaam nog niet kan gebruiken, ik heb me wel geregistreerd maar kan nog niet inloggen, het moet eerst geactiveerd worden door het beheer. Inderdaad, nog even wennen...

groet,

HH
HH

Postby bijvoedingsbeheer on Mon Jul 28, 2008 8:12 am

Je account is geactiveerd (ik ben wel vaak online, maar een enkele keer ben ik toch even slapen of zo ;-) ) en je zult zien dat er nu heel wat meer te beleven is.
Wat voor reclame bedoel je? Ik dacht niet dat er reclame was bij het registreren. Dit is een reclamevrij forum.
bijvoedingsbeheer
forumbeheer

Postby annehoog on Mon Jul 28, 2008 10:20 am

Volgens mij bedoelt ze met reclame die vinkjes die je kan zetten. Je krijgt er een heel lijstje van te zien.

Wat betreft de activiteit. Elk nieuw forum heeft even tijd nodig om goed op gang te komen. Zolang er maar consequent en vriendelijk wordt doorgewezen vanaf het oude forum, gaat dat vast goed komen.

Anne
Image
annehoog

Nieuw forum :-)

Postby Hennah on Sat Aug 02, 2008 1:10 am

Hoi,

Inmiddels heb ik gezien dat je met registratie inderdaad veel meer te zien krijgt, ook veel meer discussie (dus niet alleen polls e.d.). Heel veelbelovend!

(forumredactie: jullie mogen echt wel eens slapen hoor ;-) jullie verzetten hartstikke veel werk met het beheer, zeker als je iedere aanmelding persoonlijk moet beoordelen. Dank jullie wel!!!)

Ja met reclame bedoelde ik die vinkjes die je moet zetten als je niet mee wil doen met idiote Internetmarketing.

groet!

HH
Hennah

Re: Nieuw forum :-)

Postby mama~van~4 on Mon Aug 11, 2008 2:35 pm

Hennah wrote:Ja met reclame bedoelde ik die vinkjes die je moet zetten als je niet mee wil doen met idiote Internetmarketing.

Ik heb dat genegeerd, je was niet verplicht dingen aan te vinken :wink:
mama~van~4

Return to Welkom