UITNODIGING - 10 Juni Amsterdam

In dit forum onderdeel vind je gebruiksaanwijzingen, mededelingen van het beheer en kun je vragen stellen over de werking van het forum en je account

UITNODIGING - 10 Juni Amsterdam

Postby Ingrid Cayet on Wed Jun 03, 2009 9:26 am

Hallo, ik ben Ingrid, moeder van Gabriel. Ik ben Frans, ik won in Amsterdam sinds 2002 (dus excuses voor de fauten...)

Net zoals jullie, wil ik met hem mijn passie voor vers en natuurlijk eten delen. Het kost mij veel tijd om iedere keer weer iets gezonds en lekkers te bedenken maar voor mij zijn de potjes geen optie ! Lekker en goed eten brengt je uiteindelijk zo veel plezier en well being !

En dat bracht mij op een idee : waarom zou ik niet zelf een bedrijfje opzetten dat ouders ondersteunt met koelverse, smaakvolle en natuurlijke voeding voor hun kind, zodat ze samen hun passie voor lekker eten met hun kind kunnen delen ?

Graag zou ik in contact willen komen met ouders die bovenstande gedachten met mij delen en mij willen helpen door gedurende een uurtje hierover te discussieren. De locatie is in Amsterdam op 10 juni a.s.

Ik hoor graag van jullie.

Ingrid
Ingrid Cayet

Postby stefankleintjes on Wed Jun 03, 2009 6:50 pm

[geplaatst met terugwerkendekracht toestemming ;-)]

leuk idee ingrid!
groet!
stefankleintjes
kinderdietist

Postby cathelijne on Wed Jun 03, 2009 9:33 pm

hoi Ingrid,

Wat een goed idee. Ik wil er wel eens met je over discussieren en laten zien hoe wij het doen met onze dochter van 9 maanden. Hoe laat en waar op 10 juni?

groeten, Cathelijne
cathelijne

Return to Welkom